17 Kasım 2014 Pazartesi

Tüp Bebek


Yaklaşık bir senedir eşimde bende çocuk istiyoruz olmadı olamadı. Bizde doktora gittik yumurta rezervinden ötürü hemen tüp bebek tedavisine başlanmasını önerdiler. Araştırmalarım sonucu hastane tercihim Zeynep Kamil Hastanesi oldu.

Randevum bugün sabah 9'da idi geç kalırım endişesiyle 6'da uyandım. Hastaneye eşimle gittik. Çok stresliydik kafamızda bin türlü soru vardı doktorumuz çok şeker bir doktordu güzel güzel her şeyi anlattı "dosyanız hazırlansın vakit kaybetmeden başlansın" dedi rahatlamış olarak odadan çıktık.
Çok zorlanırım aksilik çıkar zannettim doktor ve soru sorduğumuz bizi yönlendiren kişiler çok yardımcı oldular her şey çok rahat geçti :)

24 Kasım'da hormon testi, Rahim filmi ve 1 hafta sonrada smear testi yapılacak diğer evrakları da tamamlarsam dosya tamam olacakmış.

Çok heyecanlıyım...


 Serpil

8 yorum:

  1. Rabbim kimini evlat verip imtihan eder kimini de vermeyip...Size bu yolda kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Sağol rabbim kolaylığını verir inşallah. önceden çocuk yok mu diyenlere seneye diyordum. şimdi düşünüyorum da ne saçmaymış rabbim vermeyince istediğin kadar düşün.

    YanıtlaSil
  3. hayırlısı olsun tatlım :) takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Allah en hayırlısını versin inşallah. Sınavın kolaylaşsın inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Aaa haydi inşallah. Evet.soranlara da her zaman kısmet demek lazım. Ben de bloğuma beklerim seni. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  6. İnşallah kolaylıkla ve sağlıklı kucağınıza almak nasip olur.Sizi takibe aldım ben de beklerim..
    dikmece.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. İnşallah her şey dilediğiniz gibi olur. Bu süreci blogunuza konu ederseniz, merakla okuyacağım. Ben de bloguma beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil