2 Ekim 2014 Perşembe

Sıkıldım işten güçten

Çok sıkıldım. 5 yıldır aynı şirkette çalışıyorum (hayat gailesi çalışmam gerekiyor).
Sabahları işe giderken ayaklarım geri geri gidiyor.

Her gün aynı şey ha bi gayret diyerek kalkıyorum yataktan. Üstünü değiş, kahvaltı yap, evden çık, işe git, çalış çalış akşam olsun diye bekle, eve git  (var mı benim istemeye istemeye işe giden )

Şöyle bir bakıyorum da uğraşıp didiniyorum ama kendim için hiç bir şey yapmıyorum.

3 yılık evliyim, İşi gücü bırakıp çoluk çocuğa karışıp evde olmak istiyorum. Çok şey mi istiyorum...

Hayır çok şey istemiyorum.



Serpil

 

6 yorum:

  1. Güldürdün beni blog isminle :) Bunlar geçecek mutlaka,bazen böyle hissederiz,bazen günün yirmi dört saat olmasını isteriz...Çok şey istemiyorsun tabi ki,bir hobi edinmek ve onunla uğraşmak en iyi ilaç,çocuk sahibi olmak da olabilir ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim. Yalnız değilim :))) "kafası karışık hatun" eşimin bana taktığı bir isim :) Hobi edinmek hep istiyorum blogları takip edip gaza geliyorum hakkımda hayırlısı. Tekrar teşekkür ederim moral oldu:)

      Sil
  2. Allah gönlüne göre versin canım..

    YanıtlaSil
  3. benim de blog ismin dikkatimi çekti...geçer hepsi bol bol dua etmek lazım takibe aldım bana da beklerim..eğlenceli biriyimdir ha:)
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. İSİMLERİ FARKLI BLOGLARDANSINIZ . TAKİBE ALDIM .BANAD BEKLİYORUM BYE

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil